Sunday, February 7, 2010

wat the hell~

calm down~~

come on!!!how come she change to be a rude gal??@@@
i don really understand~~
i can't believe that is a truth...

no manners ...
it's okay!!don't care about it...
we tried to get what she was thinking~
what the hell~~she was scold my auntie!!!
really~~~~~~speechless!!!
what did she said ya....=.=''' u r outdated~~
TMD~~
getting emo!!!

good girl gone bad~~really!!!
even worse than me!!!i really donno how to help her~
how to teach her~
wasn't her....ish.....

我都是年轻人
凭什么说你们这些老东西不懂年轻人的世界????????????
你盲啊?我才十八岁,死妞包。。。
他们是过来人,有资格教你!!
很厉害吗????15岁和一个辍学生交往!白色头发~哇靠!
你妈妈的。。。
正常的人是不会染着颜色吧!!
不要以为你自己思想成熟。。。学人家逃课,去拍拖~~@@
我见识到了为何你爸妈说不会教你这个女儿了~
你变了!!!好过份啊~~
长辈们为了你好要教好你。。。不知好歹,还顶嘴!
伤害了所有想要救你的人!!
不要丢他们的脸尤其是你爸妈。。。。
请不要丢我的脸~妈的!
醒醒吧~~~
本小姐特地驾车去找你!!!浪费我们的时间。。。
浪费我老妈浪费我大姨的时间~无药可就!
通常都是我们玩人家,现在你被玩!!丢我们的脸啊~~~~

晶,忘了还你卷发棒~SRY....
被那死妞包气死了。。。
不会教了。。。
失望,人生遇到瓶颈,比考试还难解决的难题~

behave yourself~~~come on!!!!adui.......



DYE HAIR ^^...BLONDE???LOLX.....
PURPLE????
OR WAT ELSE.~.~


0 comments:

Post a Comment